Todos os filmes pasaranse con subtitulado, para facilitar a súa accesibilidade.
Xoves, 16 de marzo, ás 17h na Ala Sur do Museo do Pobo Galego
Entradas en vivetix Museo do Pobo Galego e, desde 1 hora antes do inicio da proxección, na recepción do Museo.
2022 I 64 min I Federación Rusa
[Estrea en España]
Dirección: Vladimir Krivov
Guión: Svetlana Kosinets
Edición: Vladimir Krivov
Fotografía: Alexander Kiper, Alexander Menshov, Vasily Ivashentsev, Vyacheslav Vdovki, Denis Melnikov, Damir Abdrakhmanov
Son: Alkhas Tvanba, Dmitry Kislov, Dmitry Lukashev
Música: Rauf & Faik
Detached é un monólogo dun home chukchi e de toda a etnia ao mesmo tempo. É unha historia da súa vida, a Patria, e tamén das cousas que fan que os chukchi se separen das súas raíces. Esta película é unha posible proxección do noso futuro, xa que escollendo as bendicións da civilización corremos o risco de perdernos. Hai algunha maneira de saír da “tormenta”? Parece que os chukchi saben a resposta…
Xoves, 16 de marzo, ás 19h na Ala Sur do Museo do Pobo Galego
Entradas en vivetix Museo do Pobo Galego e, desde 1 hora antes do inicio da proxección, na recepción do Museo.
2022 | 62 min | México
[Estrea en Europa]
Dirección: Luis Lazalde
Guión: Amelia Correa, Luis Lazalde
Edición: Jacobo del Castillo
Fotografia: Luis Lazalde
Son: Jacobo del Castillo, Gabriel Coll Barberis
Música: Canek Goded
Unha comunidade menonita de orixe europea, establecida no norte de México, ve ameazadas as súas tradicións ancestrais: relixión, forma de vida, hábitat, idioma e vestimenta, pola tentación ao progreso e a novas ideas relixiosas.
I NOSTRI GIORNI
Xoves, 16 de marzo, ás 17h no Auditorio do Museo do Pobo Galego
Entradas en vivetix Museo do Pobo Galego e, desde 1 hora antes do inicio da proxección, na recepción do Museo.
2022 I 72 min I Arxentina
[Estrea en Europa]
Dirección: Gisela Peláez
Guión: Paula Barbetti, Gisela Peláez
Edición: Gisela Peláez, Luciano Sosa
Fotografía: Gisela Peláez
Son: Francisco Pedemonte
Nun percorrido polos recunchos de grandes cidades como Milán, Nápoles ou Venecia, e pequenas cidades como Erice ou Matera, a mirada detense na intimidade das industrias familiares, da artesanía de luxo, das tendas, das cooperativas e das fábricas recuperadas; no encontro un a un de mulleres e homes que traballan, coa materia que transforman. Co retrato dese momento máxico e ancestral que dá lugar a algo novo, entrelázase a devoción e a agonía dunha clase traballadora que ama, sofre e segue loitando.
AYLESBURY ESTATE
Xoves, 16 de marzo, ás 19h no Auditorio do Museo Pobo Galego
Entradas en vivetix Museo do Pobo Galego e, desde 1 hora antes do inicio da proxección, na recepción do Museo.
2022 I 90 min I Italia
Dirección: Carlotta Berti
Edición: Carlotta Berti
Fotografía: Michelangelo Ferrara
Son: Intricate Sound
Música: Julia Zuzanna Sokolowska, Alexandria Mueller, Luna Pan, Sandrine Rudaz, Victoria Beits
Nun desenvolvemento social sen límites construído sobre ruínas vitorianas, un solitario extraballador da demolición e os seus veciños deben afrontar a destrución das súas casas para facer sitio para pisos de luxo. Filmado durante anos cun acceso sen precedentes ao maior desenvolvemento social “brutalista” do Reino Unido, Aylesbury Estate ofrece unha exploración íntima da habitabilidade e da perda, e un testemuño crudo dunha transformación social irreversible da sociedade británica.
PORTE DE CLICHY
Venres, 17 de marzo, ás 17h no Auditorio do Museo Pobo Galego
Entradas en vivetix Museo do Pobo Galego e, desde 1 hora antes do inicio da proxección, na recepción do Museo.
2021 I 77 min I Francia
[Estrea en Europa]
Dirección: Sébastien Marziniak
Edición: Lou Vercelletto
Fotografía: Sébastien Marziniak
Son: Martin Delzescaux, Mederic Corroyer
Música: Hélène Vogelsinger
Desde hai varios anos, a Porte de Clichy, un barrio dos arredores de París, vive unha metamorfose urbana sen precedentes, que culmina coa chegada do novo Tribunal de París, unha torre de 160 metros, obra de Renzo Piano. Dentro deste barrio en rápida transformación, descubrimos momentos da vida de varios habitantes. As súas historias, atrapadas dentro deste vicio urbano, son íntimas pero poñen de manifesto cuestións comúns que se turnan e responden entre si. Trátase de moverse, de soidade social, de xustiza, de urbanismo. É atravesando estes momentos persoais e insertándoos nunha historia máis grande, dentro dun mesmo territorio, como adquiren todo o seu significado, debuxando no fondo o retrato dun barrio, dunha época.
LA PRIMERA PUERTA
Sábado, 18 de marzo, ás 17h no Auditorio do Museo do Pobo Galego
Entradas en vivetix Museo do Pobo Galego e, desde 1 hora antes do inicio da proxección, na recepción do Museo.
2021 | 63 min | Ecuador
Dirección e guión: Colectivo Súper Cuy
Edición: Matteo Rubbettino
Fotografía: Didac Saez
Son e música: Matteo Rubbettino
O filme mostra durante 63 minutos a vila de Nabón, onde aínda viven familias campesiñas que “abrazan o bo vivir, unha filosofía sen filósofos que nos fala da relación harmónica coa natureza e a comunidade”. O filme presenta a Narcisa, unha muller que resiste na terra dos seus pais, mentres ve como os seus fillos se ven obrigados a emigrar.
TOLYATTI ADRIFT
Sábado, 18 de marzo, ás 19h na Ala Sur do Museo do Pobo Galego
Entradas en vivetix Museo do Pobo Galego e, desde 1 hora antes do inicio da proxección, na recepción do Museo.
2022 I 70 min I España
[Estrea en Europa]
Guión: Laura Sisteró
Fotografía: A. Pol Camprubí
Edición: Alissa Doubrovitskaia, Ariadna Ribas, Laura Sisteró
Música: Josep Comas
Son: Gerard Tàrrega Amorós, Jordi Ribas
Tolyatti, a cidade rusa que antes foi o símbolo do progreso e do orgullo socialista, é hoxe a máis pobre de Rusia. Celebrada como o fogar da industria automobilística soviética, co seu lendario coche Lada, a Detroit rusa é hoxe un lugar decadente, conxelado no tempo, coa taxa de desemprego xuvenil máis alta do país. Neste contexto de desolación xorde a “Boyevaya Klassika”, un movemento de adolescentes que rescata os vellos coches da fábrica local para convertelos nun medio de diversión, rebeldía e expresión de esperanza, dándolle a este coche unha segunda oportunidade. icona do esplendor nacional que nunca viviu.